Ez a második hét (labor és előadás) posztja. Főleg focizni fogunk, de a labor elején, hasonlóan az első héthez, megismételjük a Prog1 második laborjának a feladatát, de most a megoldást ne C-ben, hanem Javában adjuk meg. Ehhez a Javát tanítok (1.12. példa - Titkosítás kizáró vaggyal) ad segítséget. A laboron 1/3 időt EXOR törjünk és 2/3 időben focizzunk!
5 trófea üti a markát annak, aki a laboron (vagy a blogon) első háromként (saját Java szoftverével) megtöri ezt a titkos szöveget (a kulcsról ugyanazt lehet feltenni, mint a hivatkozott Prog1 labor esetén).
További 3 trófeát kap, aki a laboron vállalja a Javát tanítok ExorTitkosító osztálya forrásának celebrálását, illetve +2, ha a saját törő programját is.
Fújjuk fel hát azt a labdát!
A következő pontok sikeres teljesítéséhez itt van segítségül a "Mesterséges intelligencia a gyakorlatban: bevezetés a robotfoci programozásba" című jegyzet, amiben már megtalálod az itt kiadott feladatokat, sok esetben egy megoldásukkal egyetemben, így hát olvass, tervezz, kódolj!
Aranylabor FC
2 trófeára válthatja az első három azt az Atan alapú programját, ami az Aranycsapat felállását veszi fel a középkezdéskor. Az évszázad mérkőzésének felállását például itt láthatjátok.
Csak a foci FC
4 trófeára válthatja az első három azt az Atan alapú programját, amiben minden játékosa egy emberként rohan a labda után a mérkőzés során.
Büntető FC
4 trófeára válthatja az első három azt az Atan alapú programját, amiben minden játékosa a saját büntetőterületén belül marad a mérkőzés során, de a büntető területen belül persze úgy viselkedik, mint az előző feladat csapata.
Kapuba FC
4 trófeára válthatja az első három azt az Atan alapú programját, amiben minden játékosa a saját kapujában (gólvonalon) áll és onnan figyeli a labdát.
Foci iszony FC
4 trófeára válthatja az első három azt az Atan alapú programját, amiben a játékosok nemhogy a labda felé mozognak, hanem éppen menekülnek attól a mérkőzés során.
Ping-pong FC
6 trófeára válthatja az első három azt az Atan alapú programját, aminek minden játékosa a "játéktól" függetlenül oda-vissza vízszintesen mozog a mérkőzés során.
Mágnes FC
6 trófeára válthatja az első három azt az Atan alapú programját, amiben minden játékosa az ellenfél játékosai emberfogására törekszik.
Minden zsoldfizetés főnyeremény**
Mert ugye ez már nem is munka; sokkal inkább szórakozás: az előadás előkészületei alatt egyszerűen meccset nézünk...
aztán van előadás is:
*: Sebes Gusztáv: A magyar labdarúgás, Sport Lap- és Könyvkiadó, 1955.
**: (emlékeim szerint a szinkronos Aliens-ben) "A különleges osztagnál minden nap új kaland, minden étkezés lakoma, minden zsoldfizetés főnyeremény".