HTML

Programozó Páternoszter

Ez a Programozó Páternoszter (PP) blogja, a programozásról szól. Aktualitása, hogy a Debreceni Egyetem Informatikai Kara Magasszintű programozási nyelvek 1-2, C++ esattanulmányok, Java esettanulmányok című kurzusainak blogja is egyben.

A vadászat

A Debreceni Egyetem Programozói Évkönyve: az UDPROG projekt. A szakmai fórumunk a Facebook-en. Az új előadások a prezin.
A régi előadások:
Prog1:
1. C bevezetés
2. C tárgyalás
3. C befejezés
4. C a gyakorlatban
5. C++ bevezetés
6. C++ tárgyalás
7. C++ befejezés
8. C++ a gyakorlatban
9. Java platform bevezetés
10. Kvantuminformatikai alg. bev.
Prog2:
1. Java bevezetés
2. Java tárgyalás
3. Java befejezés
4. Java a gyakorlatban
5. Software Engineering bev.
6. Java EE bevezetés
7. AspectJ bevezetés
8. BPMN-BPEL SOA programozás
9. C++ haladó
10. Tensorflow

Kövess engem!

Friss topikok

Linkblog

A tizenegyedik (tizenkettedik) labor

2011.04.26. 07:51 nb

Laborvezetőknek

Az első hét előadás laborkártyái közül válogatva kérdezzük végig a hallgatóságot!  Utolsóval egy olyan kártyával teszünk kísérletet, ami mindenképpen kívánja az otthoni foglalkozást! Arra külön figyeljünk, hogy aki nem tudott egy kártyát, az mindenképpen kapjon a következő laboron is! Innentől a laborokon a fő feladat a hallgatók egyéni védése, de ahogy az idő engedi, illetve az önállóan vadászók számára lejjebb a szokásos módon kínáljuk a tematikát.

Hallgatóknak

Nagyon hatékony előre készülni a laborra, sokan és sok trófeát szereznek így! Immár a főtéma: szezonja van a teljesítés egyik szükséges feltétele megvédésének. A C++ megoldás választását javaslom! Ezt támogatandó egy minimális (de a beszámoló szempontjából teljes) felkommentezett változat elérhető korábbi Együtt támadjuk meg című posztunkban. Ugyanitt találjátok a "mintát", amire lehet tesztelni a saját megoldásokat.

Tematika

Az alábbi témák legtöbbjét próbáljuk lefedni a "11/12" gyakorlaton:

BN laborján

  • generáljunk 5 db-ot, melyeknek külön ellenőrizzük a szórását (valamelyik korábbi szovtverünkkel) - első 3-nak 1 trófea
  • STL-es programmal rendezzük őket sorba, az LZW fájuk ághossza szórásai szerint - első 3-nak 1 trófea
  • olyan mintákat olvassunk be fájlból, amik név, tudatlenyomat szerkezetűek (név a fájlnév, bináris a lenyomat vagy sorokban egy fájlban karakteresen, vagy XML fájlban) és rendezzük le az ilyen párokat - első 2-nek 5 trófea

Szólj hozzá!

Címkék: labor

A bejegyzés trackback címe:

https://progpater.blog.hu/api/trackback/id/tr592855671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása