HTML

Programozó Páternoszter

Ez a Programozó Páternoszter (PP) blogja, a programozásról szól. Aktualitása, hogy a Debreceni Egyetem Informatikai Kara Magasszintű programozási nyelvek 1-2, C++ esattanulmányok, Java esettanulmányok című kurzusainak blogja is egyben.

A vadászat

A Debreceni Egyetem Programozói Évkönyve: az UDPROG projekt. A szakmai fórumunk a Facebook-en. Az új előadások a prezin.
A régi előadások:
Prog1:
1. C bevezetés
2. C tárgyalás
3. C befejezés
4. C a gyakorlatban
5. C++ bevezetés
6. C++ tárgyalás
7. C++ befejezés
8. C++ a gyakorlatban
9. Java platform bevezetés
10. Kvantuminformatikai alg. bev.
Prog2:
1. Java bevezetés
2. Java tárgyalás
3. Java befejezés
4. Java a gyakorlatban
5. Software Engineering bev.
6. Java EE bevezetés
7. AspectJ bevezetés
8. BPMN-BPEL SOA programozás
9. C++ haladó
10. Tensorflow

Kövess engem!

Friss topikok

Linkblog

Welcome aboard the Hammond, Eli*

2011.10.12. 14:35 nb

RUSH: "Welcome aboard the Hammond, Eli. Yes, that is the planet Earth and yes, you are on a spaceship."  SGU Stargate Universe http://www.imdb.com/title/tt1286039/

A laborra történő felkészülés mellé az alábbi muzsikát javasoljuk végtelenítve: https://www.youtube.com/watch?v=JJp59o72d8w hallgatni.

Bár a DEIK új épületének 103-as laborja olyan panorámás, hogy akár a Hammond szóban forgó ablaka is lehetne, az idézet nem szigorúan és szorosan erre utal, hanem arra, hogy jövő hérte már abba a világba csöppenünk, hogy remélhetőleg ki is tudjuk vetíteni az érdekesebb mérkőzés részleteket a laborokon.

Ez a hatodik hét (labor és előadás) posztja. Fő - 5/6 trófeás - témája a saját csapatod bedobásának javítása oly módon, hogy a Marvellous Magyars FC szögletének mintájára az ágens az alábbi módon dob be:

  • odamegy a labdához
  • szétnéz és társhoz "dobja"

(a Marvellous Magyars FC-s szöglethez teljesen hasonlóan tehát, csak nem a kaput keresi, hanem a társat. S szokásosan: minden segítséget megad a jegyzet.)

  • 3/6 Készíts olyan RCSS kliens ágenst, ami a kézépkezdéshez középen áll meg, majd előre megy, aztán végtelen ciklusban forog, kitétel, hogy Atan-t nem használhatsz és persze Javában kell.

Egyéb trófeák

  • Kapcsolódva mégis a mottóhoz, az alábbi előzményel: ELI: "So you guys really embedded a topsecret problem into a game, hoping someone like me would solve it?"  törd fel az előadás hibásan alkalmazott RSA-s progijával készített alábbi titkos szöveget, 3/25 trófeáért!
  • 5/2 trófeáért éleszd fel a Javát tanítok labirintusjátékát fullscreenben (Full Screen Exclusive Mode API) , PC-n!
  • 3/3 trófeáért mutasad be a "Melyik metódus hívódik?" feladatra a (helyes) válaszodat (lap alján a feladat).
  • 3/2 trófeáért legyenek saját (jogtisztán használt!) képeid a labirintus teljes képernyős példájában!
  • 3/5 trófeáért terjeszd ki a Szörny osztályt, KetLepesesSzorny néven, az ős public void lép(Hős hős) módszert felüldefiniálva az új osztály léphessen egyszerre kettőt!
  • 3/2 a világklasszis japán HELIOS csapat alapját képező agent2d forrásból történő telepítéséért
  • 3/3 olyan Java UDP-s kliens, aki az alábbi parancsot (jókor és a választ is kiprintelve persze) el tudja küldeni az RCSS szervernek: (turn 90)
  • 5/5 ismételd meg a Jávát tanítok ezen Java, C, C# méréseit!
  • 3/3 Izzítsd be a Javát tanítok TCP/IP - Hálózati Labirintus példáját!
  • 3/7 Izzítsd be a Javát tanítok Java RMI - Távoli Labirintus példáját, ha kell, javíts a forrásokon a 3. előadásban látottak mintájára!
  •  

*: SGU Stargate Universe http://www.imdb.com/title/tt1286039/

93 komment

Címkék: marvellous magyars fc mesterséges intelligencia a gyakorlatban bevezetés a robotfoci programozásba. full screen api javát tanítok

A bejegyzés trackback címe:

https://progpater.blog.hu/api/trackback/id/tr883297451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

medvesajt89 2011.10.12. 17:53:43

A Javát tanítok labirintusjátéka fullscreenben:

szaboistvan1989.uw.hu/java 2011-10-12 17-37-31-12.avi
szaboistvan1989.uw.hu/java 2011-10-12 17-38-25-69.avi

csak le kell tölteni és megtekinteni.

Rankerz 2011.10.12. 18:02:07

noob.hu/2011/10/12/labirintusjatek.png

1280*1024 es felbontáson van, a képek ugye 1024*768 as méretűek. Jó így vagy méretezzem át a képeket is 1280*1024 re?

nb · http://fersml.blog.hu 2011.10.12. 18:12:39

@Rankerz: ez pont, hogy nem fullscreen, hiszen látszik az ablak.

Rankerz 2011.10.12. 18:14:08

@nb: hmm,akkor valamit elrontottam

Rankerz 2011.10.12. 18:55:02

Labirintusjáték futás közben ez már FullScreen

data.hu/get/4311875/Labirintus_jatek_video.avi

nb · http://fersml.blog.hu 2011.10.12. 18:59:39

A következőknek nem kell hackelni a fullscreenes avikkal, elég egy akár mobilos fotó, ahol a monitor látszik.

Rankerz 2011.10.12. 19:15:47

3/2 trófeáért legyenek saját (jogtisztán használt!) képeid a labirintus teljes képernyős példájában!

Saját képek saját kézzel rajzoltam :)

Futás közben
data.hu/get/4311939/Sajat_kepes_Labirintus_Jatek.avi

Rankerz 2011.10.12. 19:16:50

@nb: ezt úgy látszik későn vettem észre : P Pont erre gondoltam pedig mivel printscreent nem enged csinálni róla,csak gondoltam gagyi minőségű kép lesz

nb · http://fersml.blog.hu 2011.10.12. 19:27:36

@Rankerz: így valóban jobban átjön a grafika élménye, főleg a zöldben megálmodott zombi szörnyeké :-)))

Obsyd 2011.10.12. 19:52:39

5/2 trófeáért éleszd fel a Javát tanítok labirintusjátékát fullscreenben (Full Screen Exclusive Mode API) , PC-n!

www.flickr.com/photos/obsyd/6237874941/in/photostream

Zatilla001 2011.10.12. 20:10:46

5/2 trófeáért éleszd fel a Javát tanítok labirintusjátékát fullscreenben (Full Screen Exclusive Mode API) , PC-n!

zatilla001.uw.hu/1.jpg

zatilla001.uw.hu/2.jpg

zatilla001.uw.hu/3.jpg

zatilla001.uw.hu/4.jpg

Kevin_Mitnick 2011.10.12. 20:38:19

Kapcsolódva mégis a mottóhoz, az alábbi előzményel: ELI: "So you guys really embedded a topsecret problem into a game, hoping someone like me would solve it?" törd fel az előadás hibásan alkalmazott RSA-s progijával készített alábbi titkos szöveget, 3/25 trófeáért!

a szöveget merre találom?

Obsyd 2011.10.12. 20:38:39

3/2 trófeáért legyenek saját (jogtisztán használt!) képeid a labirintus teljes képernyős példájában!

www.flickr.com/photos/obsyd/6238524336/in/photostream

Rankerz 2011.10.12. 20:50:25

3/3 Izzítsd be a Javát tanítok TCP/IP - Hálózati Labirintus példáját!

noob.hu/2011/10/12/halozati_hos_3.png

Zatilla001 2011.10.12. 20:54:55

3/2 trófeáért legyenek saját (jogtisztán használt!) képeid a labirintus teljes képernyős példájában!

zatilla001.uw.hu/5.jpg
zatilla001.uw.hu/atszerkesztve.png

nb · http://fersml.blog.hu 2011.10.12. 21:30:07

@Rankerz: forrást is pls., csak az elején látni, hogy kettőt lép egyébként, ugye? lehet okosítani kéne a lépései vezérlésén is, hogy jobban látszódjon az előnye.

nb · http://fersml.blog.hu 2011.10.12. 21:31:12

@Kevin_Mitnick: még dolgozok rajta... az első verzió túl nehéz lett... ezért vettem le.

Rankerz 2011.10.12. 21:44:26

@nb:

package javattanitok.labirintus;

public class KetLepesesSzorny extends Szörny {

public KetLepesesSzorny(){}

public KetLepesesSzorny(Labirintus labirintus) {
super(labirintus);
}

public void lép(Hős hős)

{
int távolság = távolság(hős);

if(!labirintus.fal(oszlop, sor-2))

if(távolság(oszlop, sor-2, hős) < távolság)
{

lépFöl();

lépFöl();

return;

}

if(!labirintus.fal(oszlop, sor+2))

if(távolság(oszlop, sor+2, hős) < távolság)
{

lépLe();

lépLe();

return;

if(!labirintus.fal(oszlop-2, sor))

if(távolság(oszlop-2, sor, hős) < távolság)
{

lépBalra();

lépBalra();

return;

}

if(!labirintus.fal(oszlop+2, sor))

if(távolság(oszlop+2, sor, hős) < távolság)
{

lépJobbra();

lépJobbra();

return;
}

if(!labirintus.fal(oszlop+1, sor+1))

if(távolság(oszlop+1, sor+1, hős) < távolság)
{

lépJobbra();

lépLe();

return;

}

if(!labirintus.fal(oszlop+1, sor-1))

if(távolság(oszlop+1, sor-1, hős) < távolság)
{

lépJobbra();

lépFöl();

return;

}

if(!labirintus.fal(oszlop-1, sor+1))

if(távolság(oszlop+1, sor+1, hős) < távolság)
{

lépBalra();

lépLe();

return;

}

if(!labirintus.fal(oszlop-1, sor-1))

if(távolság(oszlop+1, sor-1, hős) < távolság)
{

lépBalra();

lépFöl();

return;

}

}

}

Rankerz 2011.10.12. 21:47:08

A Távoli Labirintushoz még annyi kérdésem lenne hogy ha szeretnék javítani ahhoz hogy elinduljon,akkor annak köze van a SwingWorker osztályhoz vagy rossz helyen járok?

nb · http://fersml.blog.hu 2011.10.12. 21:47:10

@Rankerz: formálisan igen, teljesen OK., de egy kis szofisztika mehetne bele, hogy ne legyen formális a megoldás és akkor a videón is jobban látszana, hgy mohó a szörny... szóval pár if még jól mutatna benne :)

medvesajt89 2011.10.12. 21:55:25

3/3 Izzítsd be a Javát tanítok TCP/IP - Hálózati Labirintus példáját:

noob.hu/2011/10/12/labirintszerver.png

Rankerz 2011.10.12. 22:17:08

@nb: remélem ez már megfelelő lesz

package javattanitok.labirintus;

public class KetLepesesSzorny extends Szörny {
//public KetLepesesSzorny() {}

public KetLepesesSzorny(Labirintus labirintus) {
super(labirintus);
}

public void lép(Hős hős)

{
int távolság = távolság(hős);

if(!labirintus.fal(oszlop, sor-2))
if(távolság(oszlop, sor-1, hős) < távolság)
{
lépFöl();
if(távolság(oszlop+1, sor, hős) < távolság) {
lépJobbra();
if(távolság(oszlop-1, sor, hős) < távolság) {
lépBalra();
return;

}

}
if(!labirintus.fal(oszlop, sor+2))

if(távolság(oszlop, sor+1, hős) < távolság)
{

lépLe();
if(távolság(oszlop+1, sor, hős) < távolság) {
lépJobbra();
if(távolság(oszlop-1, sor, hős) < távolság) {
lépBalra();

return;

}}

if(!labirintus.fal(oszlop-2, sor))

if(távolság(oszlop-1, sor, hős) < távolság)
{

lépBalra();
if(távolság(oszlop, sor-1, hős) < távolság)
{
lépFöl();
if(távolság(oszlop, sor+1, hős) < távolság)
{

lépLe();
return;

}
}

if(!labirintus.fal(oszlop+2, sor))

if(távolság(oszlop+1, sor, hős) < távolság)
{

lépJobbra();
lépFöl();
if(távolság(oszlop, sor+1, hős) < távolság)
{

lépLe();

return;
}
}

}
}
}
}
}

Rankerz 2011.10.12. 22:21:18

@Rankerz: a vége ez lett volna

if(!labirintus.fal(oszlop+2, sor))

if(távolság(oszlop+1, sor, hős) < távolság)
{

lépJobbra();
if(távolság(oszlop, sor-1, hős) < távolság)
{
lépFöl();
if(távolság(oszlop, sor+1, hős) < távolság)
{

lépLe();

return;
}

Rankerz 2011.10.12. 22:27:05

3/3 trófeáért mutasad be a "Melyik metódus hívódik?" feladatra a (helyes) válaszodat (lap alján a feladat).

noob.hu/2011/10/12/gyerek_szulo.png

kecske20 2011.10.12. 23:06:47

Fő - 5/6 trófeás - témája a saját csapatod bedobásának javítása oly módon, hogy a Marvellous Magyars FC szögletének mintájára az ágens az alábbi módon dob be:

odamegy a labdához
szétnéz és társhoz "dobja"

shrek.unideb.hu/~roland10/Robotfoci/

A 670. kockától van a lényeg, addig csak "erőszakoltam" őket a bedobásra. Bedobáskor a 7. játékost kitettem (kézzel) a labdától északnyugatra, hogy jobban látszódjon a bedobás.

kecske20 2011.10.12. 23:09:00

Ha valamiért nem nyitná meg - mert nekem nem nyitja meg -, itt egy link is hozzá:

data.hu/get/4312759/bedobas.rcg

Rankerz 2011.10.13. 00:54:38

Jávát tanítok Java, C, C# mérései

10^6 és 10^7 re mérve

noob.hu/2011/10/13/pi.png

A Java feltűnően lassú ezért ne mertem belevágni a 10^8 mérésébe, de ha feltétlen szükséges holnap megcsinálom.

Észrevétel egyébként hogy a fent lévő C forrásban vannak ilyen hibák mint

printf ("%dn", jegy);

azaz a / jel sehol az n előtt így kicsit más a kimenet

Veyron007 2011.10.13. 01:07:42

3/3 Izzítsd be a Javát tanítok TCP/IP - Hálózati Labirintus példáját!

noob.hu/2011/10/13/1.png

nb · http://fersml.blog.hu 2011.10.13. 09:11:02

@Rankerz: a körülmények ilyen precíz doksizását is kérem:

"Fedora Linux Core 5™ operációs rendszerrel felszerelt, 2.6.17.7 verziójú kernellel ellátott Sun W1100Z Workstation (AMD Opteron Mhz processzor, 1G memória) gépen gcc (GCC) 4.1.0 20060304 (Red Hat 4.1.0-3) verziójú gcc (gij (GNU libgcj) version 4.1.0 20060304 (Red Hat 4.1.0-3)) és java version "1.6.0-beta2" verziójú Sun-os Java, a Java Platform, Standard Edition 6 Development Kit™ mellett végeztük el."

és táblázatban összefoglalást, mert ahogy láthatod, ezen az Opteronon a Java sok esetben gyorsabb is volt, de nam maradt le: www.tankonyvtar.hu/informatika/javat-tanitok-3-1-080904-1

a \n-nek utána nézek, de szerintem az XSLT transzformáció során maradt le, megnézem, benne van-e a DocBook XML forrásban.

forma011 2011.10.13. 11:22:40

5/2 trófeáért éleszd fel a Javát tanítok labirintusjátékát fullscreenben (Full Screen Exclusive Mode API) , PC-n!

kepfeltoltes.hu/view/111013/20111013215_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

3/2 trófeáért legyenek saját (jogtisztán használt!) képeid a labirintus teljes képernyős példájában!

kepfeltoltes.hu/view/111013/20111013216_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

nb · http://fersml.blog.hu 2011.10.13. 13:48:50

@Rankerz: ez a Sun-os Java? Van változás, ha modernebbel dolgozol?, én már a könyv írásakor 2005-ben is 1.6.0-t használtam!

Logos 2011.10.13. 17:18:31

Valaki le tudná írni, hogy kell a MarvellousMagyarsFC-t fordítani, hogy létrejöjjön a ...-withdependencies.jar fájl. A README-jében a régi Aranycsapatos fordítást írja le, igaz már atan-1.0.0-val.

Veyron007 2011.10.13. 21:50:41

5/2 trófeáért éleszd fel a Javát tanítok labirintusjátékát fullscreenben (Full Screen Exclusive Mode API) , PC-n!

noob.hu/2011/10/13/SAM_0057.JPG

Veyron007 2011.10.14. 10:52:18

Megcsináltam az rmiregistry-s kisbajnokságot Linuxon, de csak utána olvastam
el a feladatot pontosan, és láttam, h a szervernek windows-on kell futni
A problémám a következő: Windows-on (Win 7) nincs rmiregistry program,
honnan tudnám ezt letölteni?

Rankerz 2011.10.14. 11:05:24

@nb: nincs teljesítményjavulás . emlékszem tavaly is volt valamilyen java s méréses feladat és ott is a vártnál sokkal lassabbat produkált. ott a java forráskódban kellett módosítani valamit mert úgy volt megírva hogy fölöslegesen 'várt'

egyébként a Kétlépéses szörny és a "Melyik metódus hívódik?" nem lett elfogadva végül?

nb · http://fersml.blog.hu 2011.10.14. 11:08:01

@Rankerz: ne már :) ennek azért nemcsak az én mérésem, de az imént olvasott medvesajt89 szép mérései is ellentmondanak, hiszen abból éppen az olvasható ki, hogy a Java a leggyorsabb éppen!!!

Nem? Nézted? (Illetve a Tiédből hol a C#)

nb · http://fersml.blog.hu 2011.10.14. 11:09:45

@Veyron007: ott van a JDK része: %JAVA_HOME%\bin-ben van!

Rankerz 2011.10.14. 11:12:46

@nb: ott van fentebb noob.hu/2011/10/13/meres.png

akkor nem tudom, max hogy virtuális pc -n van a linux

nb · http://fersml.blog.hu 2011.10.14. 12:10:17

@Rankerz: ott csak gcj-s bináris java, sima java és c van... nem?

Rankerz 2011.10.14. 12:24:37

@nb: aha tényleg most látom csak. sztem kipróbálok egy két dolgot és újra lefuttatom az egész mérést inkább

nb · http://fersml.blog.hu 2011.10.14. 12:30:59

@Rankerz: nem csak egyik vagy másik logot kéne látni? vagy nem emlékszem, esetleg a gyermekbeli bolyong hívná az ős bolyong-ot?

nb · http://fersml.blog.hu 2011.10.14. 12:32:16

@kecske20: Forbidden

You don't have permission to access /~roland10/Robotfoci/bedobas.rcg on this server

Rankerz 2011.10.14. 12:45:04

@nb: csak az egyik logot kell, benne hagytam egy rossz paramétert, javítottam

noob.hu/2011/10/14/gyerek.png

kecske20 2011.10.14. 14:09:26

@nb: Írtam még egy kommentet alá, hogy miszerint nem megy a shrekkes, feltöltöttem data.hu-s címre: data.hu/get/4312759/bedobas.rcg

Rankerz 2011.10.14. 15:21:35

3/7 Izzítsd be a Javát tanítok Java RMI - Távoli Labirintus példáját, ha kell, javíts a forrásokon a 3. előadásban látottak mintájára!

noob.hu/2011/10/14/tavoli_lab.png

nb · http://fersml.blog.hu 2011.10.14. 16:03:14

@Rankerz: itt a debóból derüljön ki pls, hogy mit csinál a kliens és a szerver, lehet 1 gépen is, de lagalább 2 ablakban, de a 2 gép az igazán tanulságos.

bozont91 2011.10.14. 19:28:42

Fő - 5/6 trófeás - témája a saját csapatod bedobásának javítása oly módon, hogy a Marvellous Magyars FC szögletének mintájára az ágens az alábbi módon dob be:

odamegy a labdához
szétnéz és társhoz "dobja" íme:

dl.dropbox.com/u/43596461/201110141922-AdvBozontFC_0-vs-bozontFC_0.rcg
dl.dropbox.com/u/43596461/201110141922-AdvBozontFC_0-vs-bozontFC_0.rcl

A BozontAdvFC a továbbfejlesztett csapat, ők csinálják a bedobást :)

letifer 2011.10.14. 23:50:14

5/6 trófeás - témája a saját csapatod bedobásának javítása oly módon, hogy a Marvellous Magyars FC szögletének mintájára az ágens az alábbi módon dob be:

odamegy a labdához
szétnéz és társhoz "dobja"

data.hu/get/4318653/Bedobas1.rcg

aka801 2011.10.15. 14:13:06

3/7 Izzítsd be a Javát tanítok Java RMI - Távoli Labirintus példáját, ha kell, javíts a forrásokon a 3. előadásban látottak mintájára!

dl.dropbox.com/u/28080822/labirintus.png

Zatilla001 2011.10.15. 15:14:28

5/5 ismételd meg a Jávát tanítok ezen Java, C, C# méréseit!

zatilla001.uw.hu/pi.png

Obsyd 2011.10.15. 16:35:03

5/5 ismételd meg a Jávát tanítok ezen Java, C, C# méréseit!

www.flickr.com/photos/obsyd/6246111291/in/photostream

pi_zoli 2011.10.15. 16:46:04

Javat tanitok összehasonlítás.
10^6 dl.dropbox.com/u/22824655/1.png
10^7 dl.dropbox.com/u/22824655/2.png
10^8 dl.dropbox.com/u/22824655/3.png
Nálam is a C a legkedvesebb a procinak.

pi_zoli 2011.10.15. 16:50:02

@Obsyd: Ez nagyon erősen megingatta az életbe vetett hitemet.

nb · http://fersml.blog.hu 2011.10.15. 16:51:18

@pi_zoli: adatok? Java verzió, rendszer, összefoglaló táblázat?

Obsyd 2011.10.15. 17:29:14

Kapcsolódva mégis a mottóhoz, az alábbi előzményel: ELI: "So you guys really embedded a topsecret problem into a game, hoping someone like me would solve it?" törd fel az előadás hibásan alkalmazott RSA-s progijával készített alábbi titkos szöveget, 3/25 trófeáért!

Merre találom a titkos szöveget?

Veyron007 2011.10.15. 19:48:43

Akkor 3-nak be is küldeném a:

3/7 Izzítsd be a Javát tanítok Java RMI - Távoli Labirintus példáját, ha kell, javíts a forrásokon a 3. előadásban látottak mintájára!

noob.hu/2011/10/15/rmi.png

Joe89 2011.10.16. 11:22:14

Ez a hatodik hét (labor és előadás) posztja. Fő - 5/6 trófeás - témája a saját csapatod bedobásának javítása oly módon, hogy a Marvellous Magyars FC szögletének mintájára az ágens az alábbi módon dob be:
odamegy a labdához
szétnéz és társhoz "dobja"

Úgyahogy sikerült összehoznom, csak kicsit még kezdetleges, mert egyszerre több játékos is odaszalad a labdához, ezért pakolgatnom kell őket állandóan és persze bedobásnál még nem veszi figyelembe hogy az ellenfél játékosai hol állnak.

Itt a 750-nél van egy bedobás ahol már kb látszik hogy keresi a társait (csak egy másik játékos kicsit bezavar)
dl.dropbox.com/u/13871711/201110161030-MarvellousFC_0-vs-JoeFC_0.rcg

Itt pedig már egészen szépen keresi a társát és elrúgja a jó irányba, csak az ellenfél játékosai útban vannak. (4550-nél)
dl.dropbox.com/u/13871711/201110161038-MarvellousFC_1-vs-JoeFC_0.rcg

Zatilla001 2011.10.17. 14:02:10

Robotfoci órai bajnokság:

Zatilla001 : ZateszcsapatFC

darkfalcon : TheATeam

jobb klikk mentés másként a letöltésért:

zatilla001.uw.hu/201110171323-ZateszcsapatFC_2-vs-TheATeam_2.rcg

5-5 trófea

basecamp 2011.10.17. 15:23:15

3/6 Készíts olyan RCSS kliens ágenst, ami a kézépkezdéshez középen áll meg, majd előre megy, aztán végtelen ciklusban forog, kitétel, hogy Atan-t nem használhatsz és persze Javában kell.

dl.dropbox.com/u/27855629/201110171518-Test_0-_0.rcg

basecamp és master994

nb · http://fersml.blog.hu 2011.10.17. 21:04:54

@Rankerz: parancsablakokban, hogy látszódjon a teljes folyamat, pls.

nb · http://fersml.blog.hu 2011.10.17. 21:08:05

@aka801: látszódjon minden a játék maga és az RMI specifikus részek pls.

nb · http://fersml.blog.hu 2011.10.17. 21:16:29

@Veyron007: GNU/Linux alatt egy 1.7 JDK-s mérés mit adna vajon?

Veyron007 2011.10.17. 21:18:02

@nb: Vélhetően gyorsabb lenne.

nb · http://fersml.blog.hu 2011.10.17. 21:23:32

@letifer: győztes 5 pont, vesztes 2 pont, eldöntetlen 3 pont

letifer 2011.10.17. 21:42:08

@nb: igen azt tudom, azt meg is kaptam, azzal lett 13, a bedobasra nem kaptam meg a pontot ami elvileg 6 pont. mostmar csak 1 pont hianyzik :)

Rankerz 2011.10.17. 22:19:02

@nb: parancsablakokban is ugyanennyi játszódik le a folyamatból

Veyron007 2011.10.19. 13:03:51

Ez a hatodik hét (labor és előadás) posztja. Fő - 5/6 trófeás - témája a saját csapatod bedobásának javítása oly módon, hogy a Marvellous Magyars FC szögletének mintájára az ágens az alábbi módon dob be:

Órán csináltuk. Fejlesztőtárs: sz_tamas

data.hu/get/4331428/201110191249-MarvellousFC_1-vs-TuzserFC_0.rcg

aka801 2011.10.19. 17:21:35

Mai (szerda 12:00) labor végi meccs:
dl.dropbox.com/u/28080822/BarbyFCvsAranycsapat.rcg

Társedző:erendil

phloriaN 2011.10.19. 17:36:14

Ez a hatodik hét (labor és előadás) posztja. Fő - 5/6 trófeás - témája a saját csapatod bedobásának javítása oly módon, hogy a Marvellous Magyars FC szögletének mintájára az ágens az alábbi módon dob be:
- odamegy a labdához
- szétnéz és társhoz "dobja"

Sikerűlt befejeznem, amit a mai gyakorlaton elkezdtem, szerintem teljesen jó a megoldásom, az esetek döntő többségében jól dobnak be, egyetlen dolgot nem értek, hogy mitől van az hogy egyszercsak gondolnak egyet és mindenki megy bedobásra... Ettől függetlenűl remélem elfogadható még. :)

- data.hu/get/4332181/201110191715-MarvellousFC_0-vs-RealMandarinFC_1.rcg

andras0602 (törölt) 2011.10.19. 23:53:41

Tisztelt Tanár Úr!
Bár a mai órán egészség ügyi okok miatt nem tudtam részt venni, egy feladattal még is megpróbálkoztam:
"Fő - 5/6 trófeás - témája a saját csapatod bedobásának javítása oly módon, hogy a Marvellous Magyars FC szögletének mintájára az ágens az alábbi módon dob be:
odamegy a labdához
szétnéz és társhoz "dobja" "
A felvételem itt található, ami a 60. képkockától kezd érdekes lenni:
web.unideb.hu/~andras0602/robocup/bedobas.rcg

nb · http://fersml.blog.hu 2011.10.23. 21:09:21

@andras0602: mindig mérkőzés közben a demót pls.

andras0602 (törölt) 2011.10.23. 22:32:20

@nb: Tisztelt Tanár Úr!
A 2120. képkocka után az AllStars 2-es számú játékosa sikeres bedobást végez csapattársai felé, melyből "gól" születik.
web.unideb.hu/~andras0602/robocup/201110232210-AllStarsFC_1-vs-BallabFC_0.rcg

Siveben 2011.11.10. 13:00:48

Ez a hatodik hét (labor és előadás) posztja. Fő - 5/6 trófeás - témája a saját csapatod bedobásának javítása oly módon, hogy a Marvellous Magyars FC szögletének mintájára az ágens az alábbi módon dob be.

data.hu/get/4405602/-segment1.rcg

NovaFC
fejlesztők : Siveben - dx21

szimih 2011.11.15. 22:29:57

Sikeres RSA törés. Megfejtést e-mail-ben elküldtem.

Veyron007 2011.11.19. 23:45:02

# 3/2 a világklasszis japán HELIOS csapat alapját képező agent2d forrásból történő telepítéséért

noob.hu/2011/11/19/HeliosVsMilan.png

Lakers9 2011.12.02. 19:35:21

5/6 trófeás - témája a saját csapatod bedobásának javítása oly módon, hogy a Marvellous Magyars FC szögletének mintájára az ágens az alábbi módon dob be:

odamegy a labdához
szétnéz és társhoz "dobja"

dl.dropbox.com/u/47083218/201112021920-GoldenFC3_0-CrashFC_0.rcg

ZrZ 2011.12.16. 22:19:57

Szeretném nekem is beíratni a Lakers által küldött feladat trófeáit, mert csak neki írta be Tanár úr.
süti beállítások módosítása