„The 600 series had rubber skin. We spotted them easy. But these are new. They look human. Sweat, bad breath, everything. Very hard to spot.”
T E R M I N A T O R
A mai laboron már (informatikus majdnem**) olyan fejlett ágenseket készítünk, amik analógiái az idézet "Cyber Dynamics Model 101" ágensének, ami a 800-as sorozatbeli. Röviden olyan jók leszünk a fociban, mint a Terminátor a gyilkolászásban :)
Visszatérve a Földre ez azt akarja kifejezni, hogy már majd az Atan 1.0-t izzítjuk. A tervezett laborélmény eléréséhez a felkészülés, azaz a jelen blog feldolgozása közben ezt hallgasd!
Ez tehát a negyedik hét (labor és előadás) posztja. Az elmúlt héten a Maven (2 körny. vált. beállítása) váratlanul visszafogta a csoportokat, de azért vannak sikerélmények, s ezzel párhuzamosan nekem is, hogy - az elképzelt: parázs "Checkstlye hibajavítás" alakul ki, azaz mérnök-szobrászként faragjuk az Aranycsapat kódját, hogy mindinkább megfeleljen a Java kódolási konvencióknak - laborélmény azért, ha otthonra nyúlva is, de szétszórtan kialakult.
Ennek megfelelően az előző hét nagyobb feladatát folytatjuk, de már ne a Kékhalál FC-vel foglalkozzunk, hanem az Aranycsapat FC-vel
- 3 pont az első két olyan csapatnak, akik tudnak (az esetek többségében) bedobni
- 3 pont az első két olyan csapatnak, akik tudnak (az esetek többségében) szögletet rúgni
- 3 pont az első két olyan csapatnak, akik tudnak (az esetek többségében) szabadot rúgni
természetesen mérkőzésen. Prog2-n már nincsenek kezdő mérnökök, de akik mégis inkább annak tartják magukat, azok a 0.4.3 alapú, a haladók az 1.0 Atan alapú projekttel dolgozzanak:
- a 0.4.3 alapú AranycsapatFCa043-0.0.1-project.zip
- az 1.0 alapú AranycsapatFC-0.0.1-project.zip
A kapcsolódó Atan-os részeket megtalálod itt a kapcsolódó jegyzetben. (De a bedobás, szöglet, szabad előtt 3 pontot kaszírozhat az első, aki úgy módosítja csapatát, hogy az a hoszt nevet, port számot és csapat nevet parancssorargumentumból vegye át.)
Trófeák
3/1
- Klón FC, amiben a védelmet a Buzánszky osztálybeli objektumok alkossák, a középpályán legyenek Zakariás objektumok, a támadó alakzatban pedig a Puskás típusbeli ágensek sorakozzanak fel.
- Genomi, aminosav vagy akár tetszőleges szekvenciák összehasonlítása felélesztéséért.
- Sejtautomata szimuláció programja felélesztéséért.
- Orch OR demonstrációk felélesztéséért.
- Galton deszka kísérlet programja felélesztéséért.
- Mandelbrot halmaz programja felélesztéséért.
- Mandelbrot halmaz nagyító programja felélesztéséért.
- Mandelbrot halmaz pontjait grafikusan iteráló program felélesztéséért.
(ismerkedj meg a felélesztendő progikkal, mert a következő héten már módosítanod kell őket)
3/2
- Saját Maven projektként absztrahált csapat projekted Sonar-os riportjáért.
- Saját Maven projektként absztrahált csapat projekted XRadar-os riportjáért.
- A 2. és a 3. prezi laborkártyáinak megválaszolásáért
Más:
5/8
- Átírni a Prog1 védésed programját Javába (röviden bemutatni a laboron kell: működés, forrás)
*: Cameron, James, T E R M I N A T O R, http://www.imdb.com/title/tt0088247/ , http://www.imsdb.com/scripts/Terminator.html , 1984.
**: informatikus majdnem - a projekt 90%-ban már kész, a maradék 60%...